fredag 13. februar 2009

Filmens påvirkning

Film er en stor del av livet mitt. Det er nok også kilden til min fantasi. Ettersom jeg liker film så godt, ser jeg på film ganske ofte, kanskje en gang i uken. Jeg er glad i å se på hva slags situasjoner det er mulig å komme opp i, både på godt og vondt. Det som er fordelen med film, er at det ikke er trenger å være sant eller nødvendigvis må være mulig, og hvis det skjer noe dumt kan man bare tenke at det er tull. Dette kan gi deg følelsene i de forskjellige situasjonene uten at de faktisk skjer!

Personlig liker jeg best actionfilmer og komedier. Da er selvsagt action-komedier det aller beste. Grunnen til det er så enkel som at jeg liker godt spenningen man finner i actionfilmer, med eksplosjoner og så videre, og at jeg elsker å le. Hva er vel livet uten humor?


En av de beste filmene jeg har sett må være ”Bad boys 2.” Denne filmen går under sjangeren action-komedie, og passer nok best for gutta og jenter med god sans for humor, ifølge meg. Begrunnelsen for at dette er en kjempebra film er rett og slett fordi den er kjempemorsom og egentlig helt unaturlig. Klippet jeg har valgt ut representerer filmen veldig godt, så liker du det, kommer du garantert til å like resten av filmen også.



Håper du liker det!

Herman

Bildet finner du her.

Ingen kommentarer: